Så jävla skönt.

Kvart över 7 och barnen sover. Elliot somnade i sin egen säng, jag satt på golvet bredvid sängen tills han somnade och det gick på 5-10 minuter.. max. Läste en saga för Milton sedan och så lade han sig också. Inget skrikande, inget grinande bara nöjda barn.  Nöjda barn = nöjd mamma =)

nu ska jag njuta av att få vara ensam. Tycker att det är så skönt att få sitta nere och bara höra surret från datorn eller tvn och njuta av tystnaden. Många tycker att det är jobbigt när deras gubbar ligger borta och det är det ju ibland men kvällar som denna då är det bara skönt.

Ska sätta mig och sy klart klänningen/förklädet. Vet inte vad jag ska kalla dem. Fick en ide ikväll då jag sydde som jag ska kolla om det går att genomföra. Måste kolla mina kontakter ;)



Igår skolkade vi från dagis. Elliot var vaken över 3 mitt i natten och somnade inte förrän 3 och Milton vaknade halv 6 så det blev inte mycket sömn. Gick som om jag var i fyllan hela förmiddagen. Var såååå vinglig.

Försökte förklara för milton att mamma var alldeles yr, att det snurrade i skallen på mig men då kollade han bara väldigt ordentligt på mig och sa: "jag ser inte att det snurrar mamma" Inte så lätt för en yr mamma att förklara det..

Efter ett tag så kom vi på att vi ju kunde gå ut och få oss lite frisk luft iaf för att se om det skulle gå över.. Och det gjorde det tack och lov. Kunde ju inte springa runt och ramla in i allt hela dagen heller. 

Hittade en liten barnspark som jag löst på auktion en sommar och som jag totalt hade glömt bort så jag tog fram den och så bestämde vi oss för att sparka bort till bygården och sätta upp en affisch om julmarknaden. 

 

Milton sparkade



Elliot åkte pulka



Och Dixie drog..

Milton tyckte att det var jätteroligt att sparka och sedan fick han även prova på att åka men blev less på det efter si så där 2 meter. Roligare var det att skjutsa Elliot på sparken.





Elliot tyckte att det var superskojigt också. et här blev gobilden för dagen. Synd bara att man har så kass mobilkamera.. =(  
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0