Snöstorm

Hör på radion att det är snökaos i sundsvall och örnsköldsvik ja efter hela kusten med långa bilköer och många trafikolyckor. Här blåser det rätt så bra också och snöar. 

Jag har varit ute i andra huset och kollat vilka saker som jag ska ha med mig på lördag. Det är en stor loppis på forum i Junsele då och jag har bokat bord där i hopp om att bli av med lite grejer.

Har ju skänkt bort rätt så mycket till röda korset så jag tycker inte att det var så mycket att ha ute i andra huset så jag har gått igenom skåp inne också och hittade lite grann iaf.

Har bytt gardiner inne i kontoret också. Till de gröna som jag köpte i Lycksele

 

De blev så bra där inne och piggar upp i snöovädret.

Har suttit på blocket och kollat efter fina saker idag med. Har inte haft så jättestor lust att göra så mycket idag. Jag tar det lite pö om pö.

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0