Tänk om

Tänk om:

Tänk om man hade så mycket pengar så man kunde bada i dem.
Tänk om jag fick göra exakt som jag ville i klubblokalen
Tänk om man kunde köpa allt man ville ha..

Det bara kliar i fingrarna och tankarna går dygnet runt på inredning. Jag vill så gärna bara blåsa ur klubblokalen på Nipan och börja om. Ta in det vi vill ha där och göra en riktig rockabilly lokal. 

Nu är det ju så att vi bara hyr och vi kan inte göra om hur vi vill men dels är det ju så att jag har inte råd att inreda hela den lokalen själv.

Har en del ideér iaf. Hittade massor av fina soffor och grejer som jag skulle vilja ha där nere iaf, bara man hade haft pengarna..



Blocket 1700 kr



Soffa och fint bord.. Blocket



Gardiner från tradera..



Lampa med plastband.. Blocket



Tidningar från 40, 50 och 60 talet, 10 kr styck blocket



Denna vill jag ha själv också, synd att den var skadad. blocket

Tänk om man kunde få tag i sådana fina möbler som man ser i bloggen femtiotalsjakten.   Sååå fina bilder och vilka hem.. är bara lite smått avundsjuk =(



Men man skulle ha fått till det så att det blir någorlunda iaf.. Har lite ideer och jag tror att man kan få det rätt så bra iaf.

Mormor har en gammal bokhylla som kanske ska bort, ska kolla på den och fråga om vi inte får ta den till lokalen om hon inte ska ha den. Då får vi snygg förvaring för alla våra papper, och grejer som behövs till midsommar..

Ska bli roligt =)

Såg att Margita (tygaffären här i byn) hade ett nytt tyg i skyltfönstret som påminde om de gardiner som jag satt upp i lokalen så jag tror att jag ska köpa lite av det och sy lite kuddar dit.. Det kan jag bjuda på =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Eli

Hej Anna!

Trevlig blogg! Det är okay att låna bilder från min blogg om man frågar först. I det här fallet kan jag tyvärr inte ge tillåtelse att använda bilderna från det finaste hemmet, JJ:s, eftersom det är hans bilder. Han har bloggen jjform55.blogspot.com

Gå in där och fråga honom!

2010-11-09 @ 13:07:09
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/
Postat av: Lybtar

Blocket och Tradera. Två sanna vänner i retro letandet.

:)

Fin blogg

2010-11-09 @ 18:33:52
URL: http://porslinochnostalgi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0