Vad vi gjort i de senaste veckorna, varnar känsliga naturvänner..

Ja jag kan ju börja med att skriva redan här att jag kommer att visa ett rådjurskranium så de som inte vill se det kan ju sluta läsa nu..

Men först så tänkte jag visa de fina tygerna jag fick av tanten på röda korset förra veckan.

 

 



Det var bara småbitar men jag blev så glad..



Det räckte till en kudde iaf =)



Jag har lärt Fredrik att knyta slipsen



Vi var och kollade in garaget efter att de målat innan de ställt in några bilar.



Jag har köpt en soffa men Rolf ingick inte..



Vi har varit till Ramsele på röda korset och tittat på fina men tyvärr för små kläder..

 

Jag och Elliot har varit till läkare i Sollefteå och tagit en massa prover, nu tror de att han INTE har astma längre.. Får väl se vad det kan vara... Bakterier bak i halsen hade han då iaf..

 



Jag har fotat massor av kläder och lagt ut på min facebook sida under till salu..

 

 

Vi har haft 4 års kalas med en väldigt tjurig 4 åring som skrek att han INTE var nöjd med sina presenter (ritblock, färgpennor och böcker).. "Var är leksakerna?? Jag är INTE nöjd!!" 

 

Jag förklarade lugnt att man skulle tacka, vara glad och tyst om man ville behålla några leksaker över huvud taget... Otacksamma unge.. Men då sa han att böckerna var fina och att de var en bra present.. Bra räddning Milton.. 



Jag följde med Fredrik på jakt men det blev inget (3 veckor sedan)



Pappa och Fredrik var ute och jagade och pappa sköt Dixies första rådjur.




Så självklart ska huvudet kokas och monteras och upp på väggen fast det var litet =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Men fy! HUR KAN DU LÄGGA UT LIK SÅDÄR?!?! Skämt å sido.. Den där tårtan såg sjukt god ut;P

2010-11-05 @ 13:16:27
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0