wohooo...

Det var inte datorn som gått sönder utan det var bara de klantiga internetleverantörerna som klantat till det så nu fungerar det igen =)

Har varit två dagar i Lycksele och hälsat på. Gick på pingstkyrkans nya loppis och hittade en hel del fina 70 tals grejer =)



Ett fint stort tyg för 12 kr.

 



Ett helt och fräscht täcke för hela 20 kr.

 



2 gardinlängder för 20 kr

 

 



Ett blommigt härligt förkläde.

 



2 gardinlängder till för 20 kr..

Kollade på en skinnjacka där som jag var riktigt sugen på men tycker att den var lite för trång över höfterna fast jag fick igen den så den fick häng kvar..


Förra helgen var jag och hjälpte till att tömma en lägenhet eftre en släkting som gått bort och fick ju med mig lite saker hem..

 

Överkast till dubbelsäng som nu ligger på vår säng och lyser upp rummet som solen.. Härligt!!!

 



Tog reda på 2 par manchesterbyxor för tygets skull.. Härligaste turkosa färgen som jag sett på länge.

 

Kuddfodral

 

 

Gardiner

 



Fin ljuslykta

 


En fin skjorta till Fredrik som han kan ha imorgon på 60 talsfesten.



En skål som en annan släkting gjort, tog även en piggtittare som mormors bröder gjorde 1966. 

 

 



Det blev 3 lampor som följde med hem det är bara det att en av dem inte hamnat på kort än..

Jag tog även med mig lite kastruller, en stekpanna, en pall och massor av glödlampor hem. Detkändes som om man gått på loppis =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0