4 år

Imorgon fyller stora Milton 4 år, gud vad fort det gått. Denna dagen för fyra år sedan spenderade jag på sjukhuset. Åkte in den sista för en koll och tvingade dem att sätta igång mig trots att de inte ville. 

Mådde så dåligt och hade gått över tiden med 17 dagar, jag tyckte att det var dax att han kom ut..

Fick massor av mediciner men inget hände och jag grät floder över att det skulle bli en ny månad han föddes i, så här i efterhand förstår jag inte varför det var så viktigt för mig att Milton skulle födas i oktober men graviditetsnojjor ainns det gott om..

Fick sova över på bb och börja om igen nästa dag.. Han föddes verkligen in i ett kaos men han var lyckligt ovetandes och var så snäll och glad så..

4 år känns som en evighet. Milton säger att han är jättestor nu och det är han ju också =)

Grattis grattis på min stora kille.. Älskar dig. Jag har sådan tur som överlevde förlossningen och fick dig Milton.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Malin

Grattis STORA Milton! Hoppas att födelsedagen blir toppen!

2010-10-31 @ 22:35:22
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: Frk pyssel

Oj, 17 dagar över tiden, här i Stockholm "får" man bara gå 14 dagar över tiden, sedan blir man igångsatt. Ja nojjorna och knasiga tankarna när man är gravid och nära förlossning är roliga. Själv minns jag t.ex att jag tyckte att det var jättekonstigt att taxichauffören förstod att det var förlossningen vi skulle till, utan att vi sagt det. (gissar att magen plus att jag stod på knä och grät och profylaxandades i baksätet kan ha gett honom en hint ;-))

2010-11-03 @ 11:05:35
URL: http://pysselmama.blogspot.com/
Postat av: Anna

Grattis till lille grabben =)

Hoppas födelsedagen blev en fin dag! Ha en bra helg =)

2010-11-05 @ 08:53:19
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0