ÄNTLIGEN

Har jag fått upp bilderna på det som jag köpte i Lycksele för ett par veckor sedan. Var i stugan förra veckan och städade och passade på att fota med mobilen då.. Därav den kassa kvaliteten.




Stor fin bricka fick jag för 5 kr.

 



Tapetserad burk 5 kr.. Har ställt alla slevar och vispar i den.

 



Jag köper diskställ hela tiden enligt Fredrik och det stämmer nog. Men jag har så svårt att hitta ett bra.. Det här var ett bra och för 5 kr, det är otroligt.. Röda korset är bra..

 



Och så fick ett bestickställ följa med hem också, 5 kr kostade även den..

Min mamma är snäll hon.. Som låter mig och syster ta reda på det vi tycker om i deras nya hus..

Fick dessa två kuddfodral av henne =)

 





Min favoritaffär i Junsele

Var in i min favoritaffär i Junsele förra veckan... Den är lika rörig som jag..







En del blir stressad av alla sakerna men jag finner ro där inne.. Har alltid älskat denna affären, jag hoppas att den aldrig slår igen.. Här finns allt.. Edins i Junsele

 

 

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0