Grusgropen

Jag och barnen blev så rastlösa så vi trotsade den kalla vinden och ga oss av till en grusgrop i närheten..

 

 

 



Ge barnen en hink och spade och släpp ut dem i en grusgrop så kan de leka hur länge som helst.. Synd att det var så jäkla kallt bara, höll på att frysa ihjäl..

Fast det är ju inte lika kallt som idag. -15 grader.. burr visst ja jag måste lägga in i pannan.. see ya!

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Vad menar du "vi drar till umeå" är det mig du pratar om eller är det fredrik?;P Du kan väl ringa istället. Är så jobbigt att skriva här. Jag är så sällan inne!

2010-10-22 @ 10:24:43
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Jessie - 23 år & mamma till Jacob [snart 3 år]

Det är ofta nu man får trotsa vädret för att göra de små nöjda & glada:) ÅÅÅh tänk på vinter - aah!

2010-10-22 @ 20:27:33
URL: http:// passionfrukt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Var ett tag sen jag var in här och läste. Nu har jag läst i kapp. Ser att du mått dåligt ett kort slag, att du sytt en del och att du hunnit vart i en grusgrop och lekt. Det svänger fort i ens liv tillsammans med barnen, så är det.

Hoppas du är på fötter igen och orkar med dig själv och barnen. Men du, dippar, det har vi alla!! Inget att bry sig om.

Jag har lite dåligt samvete, kanske därför som jag inte vart in här, jag vet inte? Men jag skrev för ett tag sen att jag skulle kolla i mitt tygförråd och skcika dig det som var aktuellt för att skreppa iväg... Dels har jag inte hunnit med det, dels så vet jag inte om jag hinner just nu. Men blir det nått som återkommer jag om det. Hoppas det känns ok.

Vi letar fortfarande tapet, jag har snart frågat runt i varenda butik efter raggarbils-tapeten, ingen känner igen den. Surt. Imorgon (om det inte är snö, för vi har inga vinterdäck på bilen än) ska vi åka till en färghandel lite ute på vischan och hoppas nu på denna. Sista chansen.

jag borde också blogga ikapp, men orkar inte helt enkelt. Vi får se när jag tar tag i saken...

Må så gott i den stundande kylan. Vi hörs! Kram.

2010-10-22 @ 20:54:54
Postat av: Malin

Glömde jag fylla i vem jag va? Det var iaf jag som skrev nyss. /Malin

2010-10-22 @ 20:55:44
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: Anna

..Hm..fina stenar.. (jag har stenmani..tvingar gubben att typ tvärnita ibland efter vägen när jag ser en fin en..) släpar hem dem till trädgården =).

Ha en fin söndag! (-15...jeesus!)

Kram!

2010-10-24 @ 15:52:17
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0