Målar

Nu när Elliots säng är klar kan jag påbörja nya projekt..

Har lämnat av barnen på dagis och for direkt hem igen för att bygga en diskbänk till Milton. Jag ville att Fredde skulle göra den till Milton för 2 år sedan då han fyllde år men han han aldrig med det så nu tänkte jag att jag kan själv.. 

Så jag har tillbringat denna kyliga morgon ute i lagårn med att såga till alla bitarna som jag behöver. Fredde hade förberett åt mig genom att såga till och hyvla bräder åt mig men han gjorde tyvärr för lite (helt och hållet mitt fel för jag gav honom fel mått) så jag kunde inte göra klart men jag har kommit en bit på vägen iaf.. Ska nog hinna klart innan den 1 november då Milton blir 4 år. Vad fort det gått... 

Gick in och målade några ramar svarta och kollade in tradera lite grann =) 

Det här hittade jag där.. 

  

Okej den här gick ut för ett par dagar sedan och jag ledde budgivningen bra länge men blev överbjuden i sista sekund... Skulle ha varit bra att ha till nya sittvagnen men jag ska sy en egen..

 

Ring.. vill ha

 



Örhängen... söööööta....

 

 

Om det inte hade varit så jäkla liten storlek på denna jackan så hade jag köpt den kosta vad det vill... Älskar den..

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: therese

det va en snygg jacka =)

2010-10-14 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0