rosa bandet

Jag har sett många kampanjer just nu om rosa bandet och jag fick till en egen liten version av det.

 

Gjorde en liten börs/väska till men denna gången fick den ett rosa band som man kan hålla i den i..

 

 



Jag blir så sjukt glad av alla färgerna.. Skulle nog inte ha blandat så här annars men jag tycker att det funkar när det är på en sådan liten yta.. Insidan fick en dragkedjeförsedd ficka för småmynt... Samt ett fack för sedlar och kort..



Måste ha knappar med förstås =) Köpte jättemånga knappar av Jejja på hennes loppis. Är glad att honinte ville ha dem längre..




Gjorde klart Tyras kudde igår också.. Eller ja är väl inte riktigt klar än.. Måste ha i lite stoppning, men snart så..

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0