Syr

 

 




Det blev en hel hög med napphållare gjorda i veckan men nu så har jag slut på ringarna så det fick vara bra med napphållare för ett tag tills jag fått tag i nya.




Det är så roligt att sy napphållare och jag har ett helt gäng med fina tyger färdigklippta till napphållare så det är bara att sy då andan faller på.



Hade ingen fin nyckelring till Klubblokalens nyckel (tyckte inte brickan med texten IOGT var så rolig) så då sydde jag en ny nyckelring...




Även nyckeln till mamma och pappas stuga fick sig en ny nyckelring. 
 



Lyckades göra en hel del nyckelringar. Hade tänkt köpa nyckelringar, bara ringarna alltså men kom på att barnen har leksaksnycklar och där hittade jag massor av nyckelringar som inte användes.. Återbruk är alltid bra.. 




Har bara fått klart 1 julstrumpa än men de andra är på väg. Det går ju så jäkla fort att sy dem så det är väl därför jag skjuter på det.. Just för att det går så fort att jag kan göra det sen.. Blir väl sista kvällen man sitter och toksyr innan julmarknan.

 

 

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0