vad var det jag sa!!

Jag skrev ju att det var något mer som skulle gå sönder och idag så for internet här hemma.. ringde internetleverantör och de fattade ingenting för det skulle ju fungera enligt datorn men ändå inte, nått är fel men de vet inte vad. Snälla Ulrich kom hit och tog sig en titt på datorn för själv är man ju en total nolla på datorer och fattade ungefär 10 % av vad internet snubben på andra sidan telefonlinjen sa..

Men Ulrich gick bet han med... Tack iaf..

Tack och lov för bärbara datorn och mobilt bredband, för hur kan man klara sig utan internet?? ;) Skulle skicka en massa viktiga papper idag men jag får gå in med dem i morgon istället då jag ska till stan.

Ska äntligen till optikern igen för mina glasögon fungerar inte som de ska. Jag blir jättetrött i ögonen och på kvällen orkar jag knappt läsa nånting så det ska bli skönt att få hjälp. Har ju progressiva glas men de ser jag sämre med ändå..


Dagen har spenderas med Therese och mormor. Jag och Therese åkte ut till mamma och pappas stuga och så visade jag henne runt där för hon hade aldrig varit där. Hade en massa grejer i bilen som var mammas och skulle dit så det passade ju bra. Skjutsade mormor till tandläkaren och så var vi hemma hos henne en stund och Therese fik gå rundturen där med. Tur att Therese är som jag, ÄLSKAR att gå och titta i andras hus..

Det är så roligt att få se hur andra bor, helst äldre som oftast har gamla fina möbler som man får stå och dreggla över..  

Var in på brödboden och åt lunch.. Mums säger jag bara, sallad med varmrökt lax och tatziki (stavning??) mmmmm... gott gotti gottgott

Efter det blev det en snabb sväng in på röda korset men hittade först inget men blev tvungen att låna toaletten innan vi skulle gå och då, där bak på lagret utanför toaletten var en hel hylla med tyger, underbara, fina vackra färgglada tyger som jag blev helt kär i. Frågade om jag inte kunde få köpa dem men jag fick dem, gratis, Underbara tjejer på RK. STORT TACK! :)

Blev inga bilder idag, har inte det programmet installerat så att jag kan föra över bilderna från kameran men de kommer så snart internet hemma fungerar igen.. för att installera program är jobbigt ;)

Tack igen Ulrich!! Ha en bra dag
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Hihi..Hos oss har stenarna tillochmed börjat dyka upp inomhus.. lol

Tzatsiki...Funkar till nästan allt..! Mums*

Hoppas intenet krånglet löser sig! ha en fin Helg! =)

2010-10-28 @ 07:54:06
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0