Loppis

Var till stan  med Elliot till doktorn både måndag och onsdag. På onsdagen passade vi på att gå in på den nya loppisen som öppnat där men det var väl ingen höjdare precis. Allmäna intrycket var att det var rörigt och smutsigt och det var bara slängt dit på hyllor och bord. De skulle tjäna mera om de lade upp sakerna finare...

Hittade iaf en liten söt resväska =) 

 





Lite så där härligt skavd..

Var även in på biblioteket i Junsele och hittade lite böcker som jag köpte i deras köphörna..

 

Narniaböcker..

 

 



Och 2 böcker om vålnader och gengångare, mest för att de hade så fina illustrationer.



Hittade denna underbara duk på tradera som blev min med 1 bud.. Hela 30 kr.. Är så glad, det är ju mitt favorittryck från Acapulcoserien, min tatuering är uppbyggd runt det trycket. Älskar den!!!!

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0