Modernt

Fick en tv av mamma, inte det mest moderna precis..

 

 

 

Men fin är den..

Mamma och pappa hade även två sängar som de ansåg vara skräp och tänkte elda upp.. Jag räddade dem från det ödet och tänker lägga ut dem på blocket.

 

 

Jättefina sängar men lite dammiga just nu.. Vad tror ni, går det att sälja?


Även 2 fotåljer räddades från pyromanerna. De ska få nytt tyg då jag får tid, en av dem hamnade på Nipan på en gång.. 

 

Den passade så bra till den andra stolen som jag har där..

 

Även den behöver nytt tyg men jag tycker ju som att de är charmiga då de står där nötta.. Jag tycker att det är fint men letar iaf efter nytt tyg till dem.

 

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0