Orkar inte

Orkar ingenting idag. Är dunderförkyld, hostar tills jag spyr. Jag som har längtat till denna helg, Wild West Cruisers öppet hus dag. Skulle ju hjälpa till, sälja grejer och vara allmänt trevlig mot alla besökare.. Orkade dit en stund. Sedan gav vi upp och åkte hem.

Freddan steker kött och potatisgratängen är i ugnen, ska äta och sedan ska jag sova på soffan framför tvn, ska se Åsnan (filmen om åsnan i Shrek)..

Har krattat hela veckan vilket redan, efter 4 dagar, syns på gäddhänget under armarna, det minskar, wohoo!!!! Otroligt att det kan märkas efter bara 4 dagar, har 4 månader kvar, hoppas på mer viktminskning och mer muskler. =)

Tyvärr händer det tråkiga saker också, inatt brann det i byn, i min tremennings gård. Som tur var lyckades de rädda huset men ladugården och bagarstugan gick upp i rök.. Jag tycker att det är så otäckt med bränder. Usch.. =(

Nä något roligare ska jag sluta med.. En bild på systers och mitt ben, vitast i sverige??

 

Och ja, jag snodde bilden av dig Elin ;) Mitt ben är det liiiiiite knubbiggare hihihi..

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin ttuering! :-) Modig du är.

Men va? Ska ni flytta? Vart? Ja, då förstår jag att du inte har koll på läget hemma. Men ja, 70-tals tyg i allmänhet går ju bra, vore dock kul om det matcha, men inget krav... Men som sagt, förstår om du inte har tid/ork med att sälja tyg. Om du ens vill sälja. :-) Samlarmani har vi nog lite till mans tror jag. Du ska se hur det ser ut hemma hos oss, du är ju modig och visar bilder på ert hem, men det skulle jag aldrig göra, ok, vissa rum och vissa delar, men absolut inte alls! Huvvaligen. Hela gillestugan är ett enda förråd bara. Och jag kan inte skijas från nått, typ. Men alla har vi något typ av beroende som yttrar sig på ett eller annat vis...

Usch, vad otäckt med branden i er by... Det är ju våra fasa. Vi eldar ju med ved och har apnnrummet i källaren under köket. Otäcka tanke. Rysningar!!



Hoppas du blivit lite kryare och firat in Valborg ordentligt!!

2011-04-30 @ 23:00:50
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: Anna

Va fina cherriesarna blev!! Fy bubblan..jag ä sjuk jag med =(

Länken var till Mirannas blogg, hon söker pinups for charity i norr, kolla in!

Nej inga av Bug/insekts Smyckena går just nu till återförsälare, tänkte lägga upp dem i webshoppen.

Krya på dig, Kram!

2011-05-03 @ 10:55:50
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu tycker jag du överdriver. Vitast i Sverige är väl ändå farsan?

2011-05-07 @ 10:36:53
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0