Sjuklingar...

Jag har 2 sjuklingar hemma just nu. Fredrik och Elliot ligger i soffan och har feber..

Elliot blev dålig lördagnatt och hade jättesvårt att andas och var jättehes och rosslig. Så natten mellan lördag och söndag och natten mellan söndag och måndag sov jag inte mycket. Tur att man har halva apoteket hemma så slapp vi åka in till Sollefteå för att få hjälp. Sjukvårdsupplysningen är så bra att kunna ringa till också.

Igår jobbade jag till 12 och sedan så åkte vi med Elliot till stan för att en doktor skulle kolla på honom och han hade då 39 graders feber och öroninflammation och luftvägskatarr, stackarn.. =( Men han fick syrgas med adrenalin och pulmicort i så han blev fasligt pigg igårkväll och har sovit bra hela natten.

Fredrik for och jobbade igårkväll då vi kom hem och har jobbat hela natten men blev sjuk så han har nästan 39 graders feber idag han med..

Jag köpte film igår i stan så de ligger på soffan alla 3 och tittar på Kalle Anka klassiker..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0