Skräpnissar

När jag åkte hem en dag möttes jag av den här synen... Fattar inte varför folk gör så här..

 

Det svarta bordet är ett biljardbord.. Konstiga typer..  

 

Ett halvt bohag slängt i diket..Kläder, köksinredning, skor, flaskor, campingutrustning, biljardbord utan ben mm.

 

Jag ringde kommunen då jag kom hem för att berätta om det här och få dem att städa upp men de menade att det var oklart om vem som hade ansvaret för skräpet. Låg det i diket eller på väggrenen? Blev kopplad runt en massa men blev inget klokare. Ska prata med miljökontoret på måndag, de vet vart gränsen går om det är kommunen eller vägverket som är ansvariga.. 

Herregud det är väl bara att skicka dit någon praktikant och städa upp skiten..  

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0