Tillökning

Vi har fått tillökning i familjen.. Bosse och Elvira heter dom och de är barnens nya taxar..

 

 

 



Barnen har ju legat sjuka hela veckan lång så självklart så sydde jag 2 taxar till dem så att de skulle bli lite gladare och piggare..

De blev lite sneda och fula men väldigt charmiga. Elliot döpte sin till Bosse och Milton döpte sin (gröna) till Elvira efter mamma och pappas tax..

De får nu följa med överallt och Milton har önskat sig en liten älg också så att han kan jaga med Elvira hehhee..

Elliots feber har nu gått över men idag så har MIlton feber istället.. 39,5 grader och inatt så blödde han näsblod stackarn.. Jag vet hur det är. Jag är en näsblodsblödare så fort jag blir förkyld.. Trodde inte att det skulle sluta blöda inatt för honom, han tyckte att det var så otäckt men jag har ju mina knep så det gick bra till slut..

Jobbar i helgen. Ska börja 2 igen idag till halv 9. Har en förkylning på gång i kroppen, känns inte riktigt hundra men det ska gå bra =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker iaf dom vart fina!:)

2011-04-10 @ 12:10:32
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0