Tippen

Idag ska jag på tippen. Hade ju ordnat så att jag skulle få låna en släpvagn och allt men Fredde övertygade mig om att jag skulle få in det i bilen och att jag inte behövde någon släpvagn så jag åkte aldrig och hämtade den.. Få in allt i bilen, jo tjena, 1/3 kanske gick in. Men kommer att få bort trasiga gamla tvn, micron, vhsspelaren och gamla datorn iaf.. Alltid något.

Tog ett krafttag med krattan och for runt planslöst på gården också.. Kom ju på det att jag inte behöver kratta hela gården utan krattar jag bara ut löven under buskar och träd så har jag ju uppsamlare på åkgräsklipparen sedan. Den tanken fick mig att orka mera.

Tog en liten paus en stund och gick in och kolllade mailen. Tog kort på mina nya grytlappar också.



Härliga färger eller hur =)

Försöker skriva ut ett foto också men skrivaren vill inte det. Det blir bara papperstrassel. Får prova en annan dag. Han har väl tagit påskledigt redan..

Trevlig påsk på er allihop =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

vi gör alltid en rensning på våren..helt sjukt hur mycket man samlar på sig..=S har ni åxå fått vår nu? =)

2011-04-25 @ 09:06:08
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: sara

Hej,

Nej, det är inte så lätt alltid att köra grejor till tippen. Jag har själv bilen full just nu men jag kommer liksom aldrig dit...

Får jag tipsa om HinnerInteHinnerDu.se - där kan man få hjälp med just att göra såna jobbiga småärenden. Man sätter själv priset. Ha en härlig dag!

2011-04-26 @ 11:08:53
Postat av: Elin

Älskade grytlapparna!:-D

2011-04-30 @ 13:11:41
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0