Tradera

Har köpt 3 grejer på tradera också, varav en kom idag så jag hämtade ut paketet i morse.





6 stycken assietter från Villeroy and Bosch. Acapulco. Under hundringen med frakt och allt..

Skinnjacka dam - MC-jacka storlek 48

En skinnjacka till mig själv. Den auktionen gick ut igår och jag var den enda bjudande. Ibland ska man ha tur.. Jag har haft en skinnjacka för många år sedan och den använde jag tills den föll sönder, bokstavligen talat.. Nu har jag snart en ny =) 

Den tredje grejen var en påskgardin, har så dåligt med sådana.. 

  VINTAGE / RETRO LÄCKER GARDINKAPPA 60-70 TAL  22 x 305cm

Att den var snygg var juinte dåligt det heller =)

Jajaja... slutshoppat nu.. Iaf tills på fredag då vi ska till Sundsvall och nordichallarna. Då är det loppis hela hallarna.. Det blir kul =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Ska Elin följa till Sundsvall tro?;-P Fan va assietterna va snygga!

2011-04-20 @ 14:55:07
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0