En bra helg..

Kom äntligen iväg till Umeå men åkte lördag morgon och åkte hem vid 1 på söndagen så det blev en alldeles för kort helg..

Vi hade iaf roligt, träffade nytt folk och pratade MASSOR. Gjorde dumheten att läsa systers recension av helgen före jag skrev detta och fick helt plötsligt prestationsångest.. Det var så roligt skrivet och det var en väldigt bra sammanfattning av helgen =)

Så här blev helgen iaf..

Åkte halv 9 var i Umeå vid 11, for på Ersboda, shoppade på myrorna (kommer bilder sen)
Handla på jula åt pappa och Fredrik, handlade fel grejer ser vi då jag kommit hem så vi måste iväg och byta dem... Hälsa på svägerskan och söta lilla Nicole för lite gos med Nicole. Lite hårdhänta kärleksförklaringar men det gör inte mycket då man får pussar från en 7 månaders tjej =)

Lämnade lite kläder som killarna haft och åkte vidare..

Åkte till Anikin och fick träffa hennes kille Henri aka mumintrollet som han fick heta resten av kvällen..



Det blev ett snabbt och intensivt möte för syster skulle komma med bussen och jag hade lovat att hämta. Var sen som vanligt och fick ett argt samtal..

Ut på stan, till systemet för inhandling av enheter, jag som inte skulle ha något intalades i att iaf köpa ett par så jag hade ifall jag ångrade mig, det gjorde jag inte men de andra var iaf nöjda med att jag hade dem stående där...

Letade snabbt igenom alla affärer efter snygga underkläder men vi kom överens om att det var då för tokigt att det inte fanns några vettiga våpiga underkläder längre.. 

Hem till Malin och Daniel där vi möttes utav dem med välkomsdrinkar i händerna. Niklas satt mest med gapande mun och försökte hänga med i 4 tjejers skrattande, surrande och hoppandes mellan ämnena.. Är man inte insatt är det svårt att hänga med.. 





Malin stylade om mig och gav mina ögonbryn en välbehövlig plockning. Tänk att jag har sådana fina vänner =)

Hem till Anikin för ombyte och så ut på kinakrogen runt hörnet där Martin mötte upp.. En ny bekanstskap, en busschaufför, jag behöver inte säga mycket mer än att han hade det inte lätt under kvällen. 



Syster försöker komma på hur vi skulle få plats för 7 killar till i Anikins lilla etta.  

En massa friterad mat senare gick vi tillbaka till Annikas lägenhet och fortsatte surrandet. Var ut en kort sväng på krogen för att kolla in snygga tatuerade killar men upptäckte rätt så snart att vi gått på fel krog för det.. Medelålderna var ca 60.. Tittade in på Pipes där det snygga tatuerade folket hänger men var rätt så trötta och frusna så vi gav upp och gick hem. 

Att vissa inte fattade vinken förstod vi rätt så snart men til slut så.. ;) 

Somnade runt 3 halv 4, det var så skönt.. Jag hade suttit och gäspat sedan 7 tiden.. 

 



              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0