Idag blir det mycket..

Idag blir det många inlägg efter varann.. Fredrik är hemma.. Han kom inrusande genom dörren vid halv 11 igårkväll, magsjuka han med =( så nu är det nr: 2 i familjen som insjuknat. Hoppas att jag och Milton klarar oss.

Sitter iaf fastklistrad vid datorn medan Fredde och barnen ser Boog och Elliot på tvn. Skönt att slippa vara ensam med barnen på dagen.

Satt och kollade på tapeter nu och hittade en hel del drös hos tapetskrubben

 

 

 

 

 

 

 

De hade då så många fina tapeter som jag gärna hade lagt vantarna på. Alla från 70 talet =) Tapetskrubben.


En annan hemsida som jag har lagt till under favoriter är Tapettitalo, en finsk hemsida med underbara tapeter.  

 

 

 

 

 



De tapaterna från Tapettitalo är mina favoriter. Vilka färger alltså..



Wallpaper from the 70´s är en annan favorit också.. Där hittade jag 2 tapeter somjag gärna skulle sätta upp på väggarna här hemma.





Helst den sista skulle jag gärna ha i sovrummet =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0