Latdag

Idag blev det en riktig latdag. Jag fick sova en timme extra imorse efter att ha spenderat natten i 4 åringens säng = döden för ens rygg. 

Det var iaf skönt att få sträcka ut sig ordentligt i sin egna tomma säng, njuta av tystnaden dra täcket över huvudet igen och somna om.. Jag ÄLSKAR att sova... =) 

Har inte gjort så mycket mera. Barnen ser på bolibompa, gubben är ute och kör traktor (till hans stora lycka) och jag sitter framför datorn och planerar för min stora rymmarhelg med syster.

Vi ska åka i väg på en tjejhelg till Umeå och hälsa på mina vänner Annika och Malin och deras respektive och bara ha det bra. Äta gott, förhoppningsvis sova gott och dricka gott =) 

Just nu kollar jag upp hotellrum och om det händer något roligt i Umeå någon helg framöver men det lutar nog åt att vi åker nästa helg.. Jag kan nog inte vänta längre.. Jag vill bara bort!!!!

 

 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Va mysigt med en tjejhelg!=)

Vadå får å får...ladan menar jag..=) Jag får inte heller fylla garaget..men gör det ändå..vad ska han göra..?? Moahahahahaaa..! =D

2011-02-13 @ 18:11:38
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0