Shoppingstopp

Har satt shoppingförbud på mig själv nu. Har handlat alldeles för mycket på sista tiden och det är aldrig bra.. Nu är det dax att rensa och sälja ut lite..

Gick inte så himla bra med shoppingstoppet föresten. Första jag gjorde då jag bestämt det var att åka på ica för att handla och hittade ju en jättestor tjock coffeetable bok om John Lennon med helt underbara bilder i för hela 69 kr. Så gick det med det stoppet. Svårt att motstå reor.. =/ Den väger nästan 1,8 kg..




Idag har vi varit hemma hela dagen. Jag har sökt jobb och ringt hit och dit hela dagen. Elliot är dålig, har haft diarre sedan i fredags och han har så ont i magen stackarn. Vi var uppe 3 inatt för att han hade ont i magen..Han har ju bra aptit så jag tror inte att det är magsjuka. Har nog för lite fett i maten åt honom, ska ge honom lite extra smör och sånt för att se om det blir bättre...

Har haft besök idag också. Grannarna Lasse och Lilian kom för att låna datorn för deras fungerar inte så bra och vad händer då här?? Jo internet slutar fungera.. Bra tajming..

Bakade en sockerkaka och städade lite innan de kom hit. Det kunde ju inte skada..  Eller det kan det ju. midjemåttet blir ju inte mindre precis.. =P Ska ut och gå och posta brev ikväll så jag får motionera bort de där kakbitarna.

Det blir allt ljusare och ljusare kvällar här nu. Kl är halv 6 på kvällen och jag ser fortfarande ut genom fönstret. Snart kommer min favoritmånad Mars. Det är så skönt med soliga vinterdagar då det droppar från taken och det är rätt så varmt och skönt på dagarna. Ska bli skönt att få komma ut och gå i det vädret.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Mia

Hihi, ja köpstopp är svårt.



/Mia :)

2011-03-01 @ 07:18:49
URL: http://www.kiiromi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0