Vad gör man?

Vad gör de människor som kliver upp 4 på morgonen fast de inte måste? Som sagt så vågar jag inte röra på mig men måste snart göra det ändå, väckarklockan ligger på vardagsrumsbordet och den ringer snart.. Då börjar han väl igen, Igor, att gnälla menar jag.

Sitter iaf här och har jättemycket energi och funderar på om jag ska måla om mina IKEApallar. Jag har 3 stycken som ska få olika färger på sig. En chockrosa hade jag tänkt, en grön och jag skulle vilja ha en gul också men har ingen gul färg. Får väl se vad jag gör.



Jag har ju verklgen fått inspiration av denna tjejen som gör så fina pallar men jag har tyvärr tappat bort länken till hennes blogg. Om det är någon som vet så skriv en rad så länkar jag ju givetvis..

Funderade även på att göra klart de 2 prylhyllorna som jag har stående. De skulle bli fina om de blev klar någon gång.

Oj nu börjar alarmet gå och som jag skrev så flög herr Igor upp och följde efter mig men han måste vara rätt så trött nu för han gick och lade sig igen.. Tack och lov. Typiskt att han ska bli lugn och lägga sig då jag MÅSTE kliva upp.. Barnen ska på dagis snart (halv 9) och jag och Therese ska åka och hämta spjälsängen som vi var och tittade på igår.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: therese

inte en spjälsäng. det var ju en våningssäng =P

2011-02-17 @ 21:10:50
Postat av: Made by Ina

Superfin pall!

2011-02-21 @ 15:10:33
URL: http://www.lucats.se/pyssel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0