Vilken skön dag

Idag har det varit hur lugnt som helst.. Lämnade barnen halv 9 imorse och for sedan direkt hem. Fyllde upp vedlådan så den blev full igen och så bäddade jag upp mitt i sängen med alla kuddarna och massor av täcken och så satt jag hela förmiddagen och läste gamla inredningstidningar. Det var så jäkla skönt..

Visserligen hade jag Fredrik hemma men med hans onda rygg så låg han där han låg..

Gick ner och gjorde lunch åt oss och så satte jag igång tvättmaskinen med mitt duntäcke.

Det är tur att man har så bra grannar. TACK Harriet och Ulrich för att ni torkade duntäcket åt mig sedan i er torktumlare.. Jag saknar verkligen en torkktumlare..

Åkte in kl 1 och pantade en hel hög med pantflaskor och kastade pappersinsamlingen. Åkte sedan och hämtade barnen och åkte och handlade.

Träffade på Therese på ica och kom överens om att hon ska komma och tapetsera åt mig imorgon, så nu står vi och drar tapeter och spacklar.. Jag har det jag gör inatt.. Helst då Fredrik hela tiden går och petar i det jag gör och inte tycker att det duger.. Har jag sagt att han är perfektionist?? =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0