Bra

Har haft en bra och rolig vecka. I måndags så regnade det och var hur kallt som helst men vi fick mycket gjort på jobbet ändå.

En traderavinst kom med posten så min måndagskväll lystes upp.

 

5,2 meter tyg för 100 kr inkl frakt är inte dåligt. Milton blev så kär i tyget. Han satt bara och kramade om det och frågade om jag inte kunde sy något åt honom. Vi kom överens om att det skulle bli ett äverkast till hans säng i nya rummet sedan.

 

Tisdagen var det bara jag och Marie på jobbet så vi grävde en liten grav och sedan så började det regna så hemskt så vi gjorde en liten utflykt till de andra kyrkogårdarna och hälsade på de som jobbar där. Det var jätteroligt =)

 

Onsdagen regnade det men blev fint på eftermiddagen så då var det väldigt skönt att vara ute.

En andra och tredje traderavinst dök upp med posten då. Frimärken som jag ska göra en sak med.. Ni får se sen =)

 



I torsdags var det ju Kristiflygaredagen så då var vi lediga. Vi hade tänkt åka till mormor och arbeta lite men tog en semesterdag och åkte för att titta på en traktorgrävare men de han sälja den innan vi han fram.

Fredrik måste ha varit sjuk för han stannade till och med vid 2 loppisar och lät mig gå in..

Det var tur för mig för jag hittade lite smått och gott..



Hittade den här gardinkappan på en av loppisarna. Jag har redan en liten snutt av det här tyget hemma så jag blev så glad.



Till den här gardinkappan hörde 2 mindre kappor till också som också fick följa med hem.

 


En härlig midsommarduk

 

Milton köpte ett tyg =)




Tanterna på loppisen skrattade då jag köpte juldukar i juni.. Men det är väl då man hittar de finaste för ingen annan letar efter juldukar då =)

Då kanske ni undrar vad hela det här kalaset gick på då??? Hela 40 kr för allt..

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0