Förhoppningsvis så lär jag väl mig något..

Jag köpte en stor och fin brieost för en si så där 2-3 veckor sedan. I måndags hittade jag det som var kvar av den och tänkte att det var väl onödigt att kasta bort den. Den luktade ju inte konstigt och den såg fräsch ut.. Det har jag fått ångra.. måndagnatt kantades av magknip och sedan var toaletten min bästa vän under hela tisdagen.

Jag och barnen är hemma idag med, riktigt bra är jag inte och magen den har svällt upp som en ballong så jag ser höggravid ut men förhoppningsvis så kan jag jobba imorgon igen.

Jag har ju lärt mig min läxa iaf.. ät inget bara för att det är synd att kasta bort det =(

Har inte kunnat sitta sysslolös medans jag var hemma.. Jag har varit så fruktansvärt rastlös så jag har äntligen använt mig av alla frimörken som jag köpt.. Eller ja inte alla 1/3 kanske..

 

Jag har gjort tavlor av frimärkena och skrivit alla i familjens första bokstav.. Det är ju lite extra roligt att man kan få till ett ord av våra första bokstäver.. Jag blev nöjd med resultatet.

 

Nu har ju inte jag kommit på detta själv utan såg det på etsy och ville prova själv..

 

 



Ramarna är från IKEA och frimärkena har jag bara köpt på tradera. Jag fick 500 stycken för 9 kr plus 13 i frakt.. Så jag kan göra många tavlor =)

Hoppas bara att det inte är någon dyrgrip som jag har använt nu ;)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0