Besvikelse

Loppisen i Backe igår var en besvikelse. Det var lite loppisbord (ca 10 stycken) och det var mycket rat. Den gemensamma nämnaren som alla borden hade var ljudböcker.. Det verkar som om alla vill bli av med sina ljudböcker i Backe.

Jag köpte en vas för 10 kr. Det var det enda som jag handlade förutom en korv och fika då.

 

En stor orange vas från Bay W Germany. Den är så fin =)

 

Barnen shoppade lite mer än jag. Några bilar och en bondgård fick följa med hem också.

 

Åkte direkt till mormor. Hon bjöd på ugnstekt lax i sås och potatis så vi var mätta och belåtna då vi åkte därifrån.

 

 

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Grrr. En bay! Bay är ju mina!;-P

2011-03-06 @ 16:43:19
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0