Blev ingen promenad idag =(

Vi hade tänkt åka till garaget idag och skruva men barnen är så trötta och hyper hyper så jag vill inte ha dem springandes runt alla dyra bilar så vi stannade hemma.. Men jag kan ju ändå inte gå något med vovvarna idag för jag är ensam med barnen.. =(

Vi har läst och legat och myst i sängen idag, jag har hunnit sy en necessär till öppet hus försäljningen i garaget och så har jag fotat lite, mest grejer som ska upp på tradera i morgon.



har packat ner lite grejer också. Det blir inte så mycket i loppislådorna. 1 låda med loppissaker, 3 lådor med spara som står uppraddade i kontoret nu. Ska bära ut dem till resten av lådorna som jag har ute i andra huset.. Där har jag hållit på länge och packat ner i lådor. Fast där ute så är det bara loppislådor..

 

Alla mina små färggranna flaskor har jag packat ner idag. De brukar stå i fönstren och när solen lyser igenom dem så blir det så kastas det så fina färger..


Har fotat lite grejer som ska säljas.. Bland annat:




Karott Koka från Rörstrand. Tyvärr så är det en pytteliten spricka i den =(



 

 

Mina 2 söta figuriner som tyvärr inte passar in någonstans här hemma..

 



 3 halsband i rockabillystuk..

 

Mitt fina John Blund tyg ca. 320*32 cm + sömnsmån

 



Även Dunderklumpen går till försäljning. Ca. 360*32 cm + sömnsmån.. De har haft det som spjälskydd men det är lätt att sprätta bort snörena.

Hinner nog hitta något mer också..


Funderar på att lägga barnen snart. Det blir en saga för dem och en varm dusch för mig och sedan se en film uppkrypen i soffan med skönaste täcket uppdraget upp under hakan.. Det lät bra det ;)   

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Vovvarna? vilka vovvar?:P

2011-03-19 @ 10:26:40
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0