Borta med vinden...

Jag och ungarna tog vårt pick och pack och drog igår... Nä så himla hemskt är det inte, vi tog sportlov och åkte till Lycksele för att hälsa på. Fredrik jobbar ändå så himla mycket så vi träffar honom inte så mycket ändå..

Åkte på morgonen igår så vi var framme kl 11 så vi han med pingstkyrkans loppis som endast har öppet tisdagar och lördagar.

Man måste ju älska pingstkyrkans loppis. Hur mycket folk som helst är det som far dit. De öppnade kl 1 och jag kom dit 5 över 1 och det var fullt på parkeringsplatsen, det var fullt ute efter vägen så vi fick parkera jättelångt borta och gå.

De som går dit är de flesta pensionärer och letar inte alls efter samma saker som jag så jag gjorde värsta fyndet igår..

2 stora tygstycken lyckades jag roffa åt mig. Ett rött med John Blund och ett orange med Dunderklumpen. 20 kronor kostade de =) jag lägger upp bilderna på dem då jag komer hem.

Lyckades ju inte hålla mig utan handlade ju lite till också men det är så otroligt billigt där så man får hur mycket som helst för 100 kr.

Idag ska vi leta inneskor som jag kan ha på jobbet. Mina Foppisar är helt nedgångna nu och jag fick hur ont i fötterna som helst i måndags då jag gjorde min inskolning inom vården.

Det är 4 år sedan jag jobbat där men det är samma stress (om inte värre pga nedskärningarna) samma klagomål, samma gnäll. Inget har ändrats förutom gamlingarna och alla löjliga regler som upprättats. Men men det är väl bara att bita ihop och jobba.

Nä nu ska jag se Kent Agent med ungarna..

Vi höres =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Trist med nedskärningar och stress på jobbet, ta det lungt och var rädd om dig bara!

Jo helgen ska bli mys =), hoppas ni får en bra en oxå =)

2011-03-10 @ 15:13:07
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: therese

Åååå är såååå loppis sugen. vill åka iväg till någe ställe där man inte har varit förut och shopa lite =)

2011-03-12 @ 19:20:59
Postat av: Mia

Vad gulligt av din två-åring = fiiin ;)



Tusen tack för tapeten och den härliga bonusbiten!!

Vilken lyx :)



Kramiz Mia :)

2011-03-13 @ 10:13:02
URL: http://www.kiiromi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0