Hata

Hatar detta jävla väder. Det stormar och blåser idag så vägar blir avstängda runt om i länet, träd knäcks som tändstickor och jag knappt fick upp ytterdörren. Men det hjälps inte, barnen ville på dagis så jag körde dit dem. Det blir nog inomhuslekar idag för dem.

Jag har en sådan värk i axeln och nacken, mest pga blåsten. Kunde inte sova igår. Fick kliva upp och ta värktabletter. Det värker då jag sitter ligger och står. Jag vill inte ha ont.. Jävla blåst!!!!!!!!!!!!!!!

Ska ta och måla i köket idag så att det blir klart någon gång. Det hänger ju på mig. Såg arga snickarn igår och han får en att tänka efter. Jag är ju inte så bra på att avsluta saker men köket måste jag göra klart.. Sedan ska jag gå ut och gå med grannarnas hundar.. Hoppas att vi inte blåser bort.. Det är bara att klä sig som en tok och täcka öronen ordentligt. Barnen tog hörselskydd på sig. Det är inte en dum idé..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0