Ja det gick ju inte så bra det här..

Jag och Therese blev otroligt loppissugna idag och ringde till Jejja som kom och öppnade sin loppis till oss.

Jag handlade det som jag stod och stirrade på förra gången jag var där och nu kände att jag bara inte kunde lämna..



Hittade äntligen en till bordsprydnad som kommer att se bra ut bredvid den andra lite lägre som jag har.

 



Finaste kokboken. Köpte den bara för att den var så fin.. Hela 5 kr.

 



Som Dan Brown fan kunde jag inte motstå..

 



Vet inte riktigt vad jag ska ha dem till men det blir nog något av dem med i ett framtida projekt.

 



Har inte en enda påskprydnad för de brukar vara så himla ful men denna kan få stå framme hela året..

Det var mina fynd det.. Hon har ett jättestort (och tungt) skåp där på loppis med som jag har blivit förälskad men jag måste ge mig och ta och mäta och fundera lite först.. Det är så otroligt charmigt, skavt och använt.. Tycker om det så mycket trots de misslyckade hyvlingsförsöken som orsakats på skivan men det går att fixa till..

Jag funderar =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Apotekarflaskor kan man göra mycke kul med..=) =P

2011-03-04 @ 08:12:33
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: erry

Fina loppisfynd!



Kom på att jag glömt svara dig ang. min plånbok. Den är köpt på en affär i Lund som heter Udda Tina, där har de massor av fint!



Önskar dig en fin helg!

2011-03-04 @ 19:36:55
URL: http://gallerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0