Måla om

Denna vecka har jag målat om en vanlig standard anslagstavla från IKEA och gett den en fin tapet.

Ett litet bord med tidningshylla fick också sig lite ny färg och tapet.

 

 

Anslagstavla från Ikea, 39 kr och då följer även nålar med. Köpte en provburk med färg på biltema så jag använde den. Den är lite grågrön..

 

 

Bordet fick även en släng av samma färg för det var så fruktansvärt fult före (glömde ju ta en förebild) Detta bord stod kvar i huset då vi köpte det. Nu får det nytt liv i wild west cruisers garage. Det ska in på toaletten där för nu ligger toalettpappersrullarna och tidningar direkt på golvet och det tycker inte jag är så fräscht.

 

 



Bordet fick en gul fin tapet =)



Hade fullt upp i torsdags, mötte gunillagårdens chef Eva och fick en inskolningstid där på måndag. Ska vara vikarie på avdelningarna. har blandade känslor över det men det ska nog gå bra..

Var och träffade en tant som heter Gertrud också på torsdagen och hon hade plockat ihop en hel hög med handarbeten till mig och så fick jag en hel hög med pannlappar/grytlappar.

 

 

 



Gertrud är så snäll =)

Träffade Therese sedan och vi åkte ner på Nipan för att träffa Doris och Hans-Olov för att göra en inventering av sakerna nere på Nipan.

Jag och Therese köpte med oss fika så vi hade picknik där nere sen innan TP började jobba. Det blev en kort och intensiv dag tillsammans.

Idag blir det loppis och hantverksdag i Backe. Jag och barnen ska snart åka. Jag vill vara bland de första där för att inte missa de bra sakerna.. Hoppas på att hitta något roligt. =)

Återkommer med fynden om det blir några =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0