Mycket att göra

Jag har knappt varit hemma denna vecka heller. Jag har sprungit runt på byn de fem timmarna då barnen varit på dagis varje dag och letat upp företagare i Junsele. Vilket har varit väldigt roligt må jag säga. Det är många företag som man inte tänker på och som man aldrig har varit till.

Jag fick verkligen leta. Trodde inte att det fanns så många företag i lilla Junsele men just nu har jag 47 stycken på min lista och det läggs bara till fler och fler hela tiden.

Jag har varit till 45 stycken och berättat om Wild West Cruisers och försökt få dem intresserade och nyfikna nog för att komma på vår informationsmöte den 3 april klockan 17:00. Man har fått tänkt ordentligt hur man ska formulera sig hehehe..

Det ska bli roligt att se vilka som kommer =)

Igår var jag med Therese hela dagen och vi sydde och sydde och sydde som galningar. Gardiner var det som skulle sys och Therese sydde gardinerna till WWC garaget och jag sydde gardiner till dagis. 

Jag fick verkligen upp lusten för att sy igen men det har inte blivit så att jag satt mig ner mer efter igår. Vi kom ju på att vi skulle kunna sy necessärer av det tyget som blev över av gardinerna och sälja dem då vi har öppet hur till förmån för klubben. Så det ska jag göra någon kväll också =)  

Jag har ju varit duktig att fortsätta vara ute och gå sedan i söndags och jag har gått varje kväll nu. Jag har ju haft turen att få låna så goa hundar som vill göra mig sällskap, då deras husse haft otur =/ 

Första kvällen var så jobbig att gå men det går lättare och lättare. Min stackars hund blir så ledsen så idag fick jag gå 2 gånger men hon nöjer sig ju med en liten promenad och idag blev Dixies prommis pytteliten.. 

På söndag är det årsmöte med Wild West Cruisers kl 18:00 i garaget och jag har goda nyheter med mig dit. Polisen ringde igår och berättade att vi fått igenom vår ansökan om bilträffen på midsommar så nu är det bara att köra på. 

Det ser ut som om det blir mycket med folk och alla är så positiva vilket är jätteroligt..  

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: MalinT

Neeej! Skrev världen längsta inlägg och så klickade jag ner på krysset i samma ögonblick som jag ser att jag måste skriva en kod... Ga!

Tygerna! Sälj dem på Tradra! Dunderklump- och JohnBlund är ju eftertraktat och snacka om att du hade tur som hittade dem. SÄLJ! och tjäna en hacka!

Kul att ni verkar ha flyt i WWC nu. Kul. Ska ni ordna någon träff eller så, därför ni raggar företagare?

Det var längesen jag skrev här, men jag är inne och läser så fort du uppdaterar. Själv är jag i en bloggsvacka känns det som. Repar mig nog strax ska du se...

2011-03-17 @ 21:51:33
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: Peter50tal

Snyggt jobbat, behövs fler som Du!

2011-03-17 @ 22:27:19
Postat av: Anna

Kul! synd att det är så långt till Junsele..=)

2011-03-18 @ 06:33:54
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0