Saker som gör mig glad..

Solen lyser med full kraft in genom fönstren här hemma och jag väljer att inte se hur smutsiga de är.. Istället ser jag alla färger som solen lyser upp i rummet.. Det gör mig glad av att omges med färgglada saker.



Tavla av en färgglad Elliot. Den gör mig glad.



Jag tycker väldigt mycket om mina gröna gardiner och alla fina burkar i min syhörna. Idag är det kanske lite rörigt =) Bordet och anslagstavlan åker ju vidare idag.

Min turkosa byrå och blå tavla som jag målade i åk 6


Fina trådrullar i hållare..



Färgglada klänningar.

 



Mönster på en tax. Jag har letat så länge men hittade äntligen en idag men utskrivbart mönster.. Jippi!!!

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0