Känslomässig berg och dal bana..

Har kännt mig väldigt off denna vecka. Allt händer på en gång och jag försöker jonglera med tusen bollar i luften. Jag ringer samtal med mobilen samtidigt som jag klipper gräs och försöker hinna med allt.

Mormor har varit dålig och vägrar gå till doktorn så jag tvingade henne dit i måndags. Det har varit begravning av Fredriks morfar med allt som det innebär. Jag jobbar på och försöker vara duktig. Jag somnar 7 på kvällarna för att jag är så trött.

Jag hoppas på en lugn helg så man hinner ladda igen. Egentligen skulle jag väl ha varit till mormor och spacklat väggarna men jag tror jag lämnar det, det finns kvar. 

Ska sova nu, han är ju trots allt 8... 

En positiv grej är att jag fick se 2 björnungar i måndags då jag skjutsade mormor till doktorn.. Bildbevis kommer.. =)  
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0