Klockgalen..

Barnen har somnat, Fredde jobbar natt och troligtvis hela dagen imorgon med så jag har en lugn stund för mig själv framför datorn.

Sitter på Etsy och tittar på klockor. Skulle vilja ha tag i en unik och lite udda klocka och hittar massor på Etsy.

Titta bara..

Mid Century Modern Inspired Clock-Wrought Iron

Mid Century Modern Inspired Clock



Just det här tre klockorna kostade ungefär 750 kr styck och det är lite för mycket för mig med min ekonomi så det är bara att gå och leta på loppisar efter den perfekta klockan med det bra priset.. det är ju det som är roligt också.. Om ni ill hitta till den som säljer dessa klockor klicka då här.  

10" Simple Numbers Silhouette - Clock No. 011

Almost midnight vinyl wall decal

Clock Circle Circle Clock  18 inch diameter 2 inches thick

Hand Painted Floral Wall or stand Clock.

laser cut wall clock. enchanted forest.whimsical,wood, by snowfawn on etsy

Sticks Sculpture Clock no4 - One of a Kind Original Modern Art Wall Clock Sculpture

Som ni ser så blir det väldigt olika stilar som jag dras till.. Mycket fint på Etsys hemsida som sagt =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Åhh den med sillouetter (hur man nu stavar det..) var fin.

Hoppas du får en fin dag. =)

2011-05-16 @ 07:43:00
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0