Varför?

Varför har jag inte med mig kameran jämt?? Åkte till mormor direkt efter jobbet och började jobba där. Köpte mat och lagade den där till mig och ungarna och mormor sedan fick de titta på tv medans jag rev ut resten av skräpet i Elliots blivande rum. Kastade ut lister och allt genom fönstret och så började jag riva tapeter. 



Det är jätteläckra tapeter i det rummet från 60 talet som tyvärr är i väldigt dåligt skick med många spikhål och andra hål men en vägg var i ganska bra skick så jag har bestämt mig för att spara den som den är och tapetsera de andra 3 väggarna i andra tapeter. Det blir lite som ett lapptäcke fast på väggen. Ikea hade gjort så i en av deras utställningsmontrar i varuhuset i Sundsvall och det var jättesnyggt. 

Kollar igenom mina tapetlager hemma och hittade en tapet till sovhörnan iaf men letar vidare till resten av rummet. 

Jag hittade massor av fina tapeter hos tapettitalo. 

 

 



Jag kollar vidare =) roligt är det och inte alls det mest akuta i huset men jag vet inte hur man kolla trossbottnar eller hur man kollar krypgrund, vet inte ens vad det är.. Det här kan jag.. 

Ska skrapa fönstren och måla dem också men det skjuter jag lite på, det är ju tråkigt =/

  

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0