Äntligen nya bilder

Här kommer lite bilder på pysslet jag hållit på med..





Klädde vanliga inbudna anteckningsböcker i olika tapeter och omslagspapper och dekorerade dem med olika djur och texter.. De sålde bra på julmarknaden. Enda jag har kvar är den stora i blått och grönt med hjorten på och det var bra det för jag behövde en själv också.  =)



Gjorde 3 tändsticksaskar också bara för att testa och jag sålde en.. räven..



Jag har även suttit och limmat ihop tapetbitat och sedan klippt ut olika djur. Tänker hänga upp dem i julgranen. Jag tog med dem till marknaden och hängde upp dem i lilla granen som jag hade med mig men ingen varintresserad av att köpa dem, då slapp jag iaf göra fler till vår egen gran =)





Vårt lilla bord. Jag och en annan tjej (75 åring) ;) delade bord. Hon vävde mattor och sålde så vi fick väldigt fint på bordet.



Otroligt fina mattor.. Mina kransar hade jag framför bordet upphängda på kompostnät.. Det funkade suveränt

 

Senare under kvällen då mörkret lagts sig och hela marknaden lystes upp av ljus och marschaller så var det så fullt med folk att man inte ens såg stånden på andra sidan.. Det var en rolig dag =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0