Humörsvängning

Humöret tog sig ännu en åktur igår men åt rätt håll i alla fall. Fredriks mamma ringde och frågade om jag ville följa till Fredriks mormor och hälsa på så då hängde jag på dit och satt där och surrade ett par timmar.

Jag slapp lägga barnen för en kväll så humöret blev mycket bättre. Kommer inte ihåg då jag slapp lägga dem så länge sedan är det. Det brukar inte gå så bra för Fredde att lägga Elliot, han blir alldeles upp i tok då pappa är i närheten och kan inte lugna sig, kan ju vara så att jag är mer bestämd också =)

Tänkte ha sovmorgon imorse men barnen vaknade 7 som vanligt (trots att Fredde haft dem vakna till halv 10 igårkväll)

Jag satte igång tvn åt dem och la mig igen men han bara slumra till så började Milton grina.. Då hade han kräkt ner hela soffan, kuddarna, täckena sig själv.. Trevligt uppvaknade..

Även Elliot är inte pigg idag fast han är förkyld. Riktigt jobbig hosta och snorig. Inget dagis imorgon med andra ord och jag som behövde lite ensamtid till allt pysslandet som ska göras innan söndagens marknad.. =/

Får vara vaken på kvällen istället då =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0