Köksstolarna

Har äntligen tagit mig tid till att fota kökstolarna som jag hittat. Eller hittat och hittat, de stod i huset då vi flyttade in men en stod upp och en stod nere så man har inte tänkt så mycket på dem.



Jag tycker att de är väldigt fina..



Hela ryggen på stolarna är fulla med motiv, vackre kvinnor och blommor. Det är bara så synd att det inte så syns så bra..

Är iaf nöjd med stolarna och de blir bra än så länge..

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Dom där hade jag snott för länge sen om det bara varit 4st. Ursnygga!:)

2011-12-02 @ 20:01:44
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: therese

de var snygga. passar ju bra in i erat kök ;)

2011-12-03 @ 14:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0