Konstigt humör

Jag sitter här. Helt plötsligt överväldigad av en matthetskänsla.. eller kroppen känns bra men humöret sjönk som en sten och jag känner mig arg, irriterad, övergiven och bitter..

Jag tänker så det knakar men kommer inte fram till så mycket.. jag är väl inte den bästa kompisen och jag är dålig på att höra av mig till folk men det känns som om att alla sviker mig och skiter i mig och att jag bryr mig mer om folk än vad de gör om mig, som om jag bara är en skuggfigur som ingen ser..

Känns som om allt bara är skit och jag bara vill ligga under sängen. Känner ingen glädje just nu, hade jag någon stanns att ta vägen så skulle jag åka.... 

Usch va jobbigt allt blev, hatar när jag är så här... 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Är det mej du tänker på a-k? Isåfall kan jag bara säga förlåt att jag har varit en dålig kompis

2011-11-26 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0