Mer shoppat

Var en snabbis till Lycksele i fredags med ungarna sklle ha stannat längre men de bråkade så jag blev helknäpp och slängde in dem i bilen och körde hem igen.

Han med att gå på Lindex först och köpte lite kläder till ungarna. De växer ju ur allt på en gång.. Jag hinner inte med här..

Var in en sväng på Puls också och hittade en hel del.



Bokstäver i trä, ca 20 cm höga, de ska bli omstylade..



En stor och fin burk i plast i det fina klövermönstret.





7 mönster blev mina



I år blir det här vår julgransmatta.. Stor och fin duk i tjock juteväv (heter det så?) med tryckta äpplen..



Det belv även en hel del med juldukar..

Jag fick allt detta för 90 kr.. Man måste ju älska puls återvinningsmarknad i Lycksele =)

Fick även en traderavinst i brevlådan i veckan.



Japp en sömnadshandbok =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0