Nu är det jul uti vårt hus..

Nu har jag gjort jul, ja iaf på mitt sätt.. Inga tomtegardiner men lite mer rött iaf..





Jag klädde om soffan idag med mitt nya tyg från panduro..



Nytt tyg på soffan och fina kuddar.. Jag blir så glad över färgerna =)



Klädde om den gräsligt fula stolen i köket också. Den är så ful men ack så skön.. Nu blev den iaf lite mindre ful (tycker jag iaf)



Fredrik har äntligen satt upp min lampa på kontoret och jag hjälpte till, men bara lite ;)



Jag städade medans fredrik satte upp lampan.. Fick lite mer ordning, bar upp en massa grejer till övervåningen me nu är det kaos där istället i "katastrofområdet" som jag just städat. Jag vet inte var jag ska ställa alla grejerna. Måste ordna med mer förvaring så att jag får bättre ordning.



Nä nu har jag lurat i barnen att det är läggdax. Egentligen brukar de vara uppe en timme till men ikväll får jag gäster kl 7 så då kör jag med en liten vit lögn :) fy på mig... Vi höres, ha det så bra =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Man får ju fan nästan julkänslor;-P MYSIGT!

2011-12-02 @ 20:00:51
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Anna

Whoohoo! Julpynta! =)blev fint och härligt mönstermixat. Köksstolarna var riktigt fina, ska du måla dem, eller låta dem va som de är?

2011-12-03 @ 10:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0