Nu är det kritiskt

Vi är oense, jag och Fredrik. Ljus eller mörk? Tapeter är vad jag pratar om. Jag gav Fredrik 5 tapeter att välja mellan. Han valde nr: 6 så nu står vi här, i dödläge. Jag vill ha en ljus tapet, fredrik vill ha en mörk. Hur ska vi ta oss ur detta då?



Jag vill ha den övre tapeten av de 3, de gjorde sig bäst till alla gardinerna jag har, ( ja jag tog ner gardinerna och kollade mot tapeterna, onödigt kanske men bra att veta)  Den röda gardinen på bilden är mina julgardiner, var tvungen att kolla mot dem också =)



Fredrik Vill ha Hanna Werning tapeten och jag älskar den också men jag tror att det blir för mörkt att ha den i hela köket. En vägg skulle jag gå med på men inte alla väggarna.. Då är min bättre..

Jag kom med förslaget att vi ska gipsa en av väggarna i hallen och tapetsera den där istället, jag fick inget svar.

Rösta ni med som läser så får jag höra andras åsikter.. lämna en kommentar =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Jag röstar på din tapet! Tycker inte Hanna Werning passa i ett kök. Dels för den är för mörk men också för att det är massa djur på den?! Känns mer som en halltapet eller sovrum..

2011-11-20 @ 13:42:37
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Therese

Tycker att ni ska ha fredriks tapet i hallen skulle passa perfekt där och jag tycker den gröna i köket :)

2011-11-20 @ 19:15:02
Postat av: Victorias Jul

Jag tycker tapeten du gillade och den blå var finast. Vad är det för tapeter? Blev sugen på en av dom till mitt sovrum

2011-11-21 @ 17:48:16
URL: http://victoriajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0