Önskelista

Har jag varit snäll i år?? Skulle inte tro det men man kan ju göra en önskelista ändå och hoppas att tomten ser den ;)





Tyget Havstulpan från Mairo står högst på listan. Men för 350 kr/m så kommer den nog stå där för alltid, på önskelistan alltså.. =( Bild från tyghuset

Nya köksstolar

A stol - obehandlad, mattlack

En A stol från tolix den här från Svenssons i Lammhult


Stol 'Montmartre' - Turkos

1195 kr



Bistro-stol 'Marais' - Blå

1195 kr


Stol 'Montmartre' - Röd

1195 kr

Från reforma sthlm


Jag tycker om den råa stilen på stolarna fast jag letar ju helst fram egna gamla vintagestolar på någon skrot någonstanns.. Det blir lite mer orginellt då.. 

En taxhängare.. denna från tradera.

  

Fina rostiga bokstäver, dessa från gardsromantik.se 



Fin förvaring från afroart

BIRD clip: turquoise BIRD clip: red
FOREST candelabra

THE ROSE pillow
DECO STAR lampshade

Julpynt från Indiska.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Alltid Indiska. Löv the birdies:-D

2011-11-27 @ 22:09:03
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Om du tittar in på min blogg på lördag så kan du tävla om att vinna en av de sakerna som finns med på din önskelista :-)

2011-12-01 @ 19:41:51
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0