Problem

Jag har lite problem.. Har så himla mycket att göra men har så ont i höfterna och ryggen så det sätter stopp för det mesta.

Nu hamnade jag framför datorn då jag egentligen skulle ha städat. Imorgon ska psykologen som gör utredningen på Milton komma hit hem till oss och det ser för jävligt ut. Men jag har ingen ork, helst skulle jag bara vilja ligga.. 

Har så mycket mardrömmar om nätterna så jag vaknar stup i kvarten.. Inatt så drömde jag att huset höll på att brinna ner men jag hade tillräckligt med tid att springa runt och plocka ihop grejer och kläder.. Det gick inte att släcka elden, jag försökte det men det brann inte så fort.. Huset skulle rasa när som helst.. 

Elliot har också sovit oroligt och vaknat och grinat lite då och då trots att han sovit med oss. Undrar vad det är?? 

Ska sätta upp tavlorna idag i sovrummet och försöka plocka undan klädhögarna iaf. Tror inte att det är så himla smutsigt egentligen för jag har precis dammsugat, bara mycket grejer som ska plockas undan. 

Jag målade klart det sista i köket idag.. Ni ska få se då jag har ställt iordning allt efter mig vad fint det blev =)  
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Varför ska psykologen komma hem till er?! Spooky! Och angående inflyttningsfesten så bjöd jag in mig själv:P

2011-11-15 @ 19:04:00
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Anna

Trist att du inte mår bra. Krya på dig kramar till dig! Håller tummarna för allt löser sig bra med sonen och utredningen oxå! =)

2011-11-16 @ 20:13:46
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0