Pyssel

Det har varit mycket pysslande och kranstillverkande de sista dagarna och nu är äntligen marknaden avklarad. Det gick bra. sålde 11 kransar så det blev några över men de går nog åt de också. =)

Hade även pysslat med lite tapeter och papper och gjort skrivböcker fina som jag tog med mig på marknaden för att testa. Sålde nästan allihopa så det var en bra ide =) Ni ska få se bilder senare..

Förra veckan sydde jag lampskärmar och det blev 3 gjorda bland annat den här..




Hade en tunika som jag köpt på myrorna men som var för liten så det blev en lampskärm istället.. Älskar tyget..



Jag gjorde även en tavla att hänga upp mina örhängen på. Jag klädde en frigolitskiva med samma tyg som jag använt till lampan och så satte jag en av mina gamla ommålade ramar på den och så blev det så här fint =)

Imorgon ska jag fota och lägga upp så ni får se tavelväggen som äntligen kommit upp =)

Ska även städa imorgon. Jag har bjudit in alla grannarna för en hudvårdsklass med en tjej som heter Linda och som säljer Mary Kay.. Ska bli så roligt så det är väl bäst att jag städar lite och bakar en kaka eller två =)  
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Kul att kransarna sålde bra! =) ska försöka mig på att göra en egen iår tänkte jag =)

2011-11-28 @ 18:51:34
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0