Slut på tanten

På mig alltså.. Jag är en tant enligt barnen, en mammatant.. =) Vad ska man säga då när man får sådana kommentarer??

Har haft kalas i helgen, för 3:e gången. Det var ett helt perfekt kalas. Endast 5 barn och 4 vuxna.. Barnen blev höga på socker och tröttheten märktes ganska snabbt för det blev allt vildare och högljudare lekar.. Man somnade gott på kvällen =)

Elliot var sur för att han inte fick paket men lugnade sig snabbt då jag förklarade att det snart var jul och att han fyller år efter det. (januari) Inte lätt att förstå varför man inte får presenter också då brorsan får det..



Mina två uppspelta barn =) Polisman Milton och draken Elliot =)

Idag har jag varit på skattjakt. Jag är så glad över att mormor och morfar inte kastade nått för jag har hittat lite av varje idag som jag tagit in.

Jag var egentligen på jakt efter blomkrukor men jag hittade annat att använda som krukor =)





Jag hittade 2 sillburkar som det varit norsk sill i... De fick bli blomkrukor =)



Hittade även ett par emaljerade hinkar som också fick vara blomkrukor.





Ett par kakburkar blev det också =)  Tur att mormor sparar som sagt.. rena rama skatterna.. =)


Julgransjakt




Jag och barnen har varit ut och letat julgran nu på morgonen också. De var väldigt ivriga och sa att den , den blir bra åt varje gran, tall och enrisbuske de såg =)



Julgranarna de hittade var lite väl stora =)

Vi ska leta vidare..

Nä nu ska jag fortsätta och kryssa av saker på min att göra lista. Ska åka till mamma och pappas stuga och hämta lite möbler nu, kanske lite sent att hämta utemöblerna nu men tänkte ställa dem på inglasade bron. Har städat undan där och gjort vinter där med.

Hittade även en fin näverkorg ute i ladugården som jag kan göra något fint jularrangemang av.. Ska bli roligt..



              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina burkar du hittade! =) Ja tycker som sonen..Man kan väl få presenter jämt?! ;) Hihihi..

2011-11-08 @ 18:00:05
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0